בנט במתקפה על נתניהו: "מי שמהלל את הסגר השני, מבטיח סגר שלישי"

    איתי גדסי 1 Comment on בנט במתקפה על נתניהו: "מי שמהלל את הסגר השני, מבטיח סגר שלישי"

    יו"ר ימינה תקף את ראה"מ על רקע הצגת הסגר השני כהצלחה, "יותר קל לייצר ספין מלנהל מערכה נגד המגיפה"

    נפתלי בנט צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר נפתלי בנט תוקף היום (חמישי) את ראה"מ בנימין נתניהו על רקע אמירתיו של ראה"מ על הצלחת הסגר בהורדת התחלואה, לדברי בנט, "‏נתניהו מגלגל ספין ש"הסגר השני הצלחה אדירה" ועובדה שאנגליה, צרפת ואחרות בסגר".

    בנט תוקף בחריפות את נתניהו וכותב, "שמעו, זה טיעון עוצר נשימה בטמטומו. יש מדינות וינריות – אוסטרליה, ניו זילנד, טאיוואן, ויאטנם ועוד—שפעלו טוב ומנעו סגר אינסופי ואסון כלכלי".

    בנט הוסיף, "ויש מדינות לוזריות שכשלו. אז נתניהו מתגאה שישראל בלוזריות?‏ ועוד עם מספר המובטלים הגבוה ביותר בעולם? לזה אנחנו חותרים? מדינת הסטרט אפ?" שאל בנט.

    בנט תקף את הצגת הסגר בישראל כהצלחה, "עכשיו אפשר לשאול: מה הבעיה שהוא עושה קצת ספינים? במקרה זה הספין הרסני לישראל. כי מי שמהלל את הסגר השני, מבטיח סגר שלישי ורביעי וחמישי" הזהיר בנט.

    בסיום דבריו כותב בנט, "מצב סגר כרוני שיהרוס בשיטתיות את כלכלת ישראל. רק אם נפיק לקחים מכישלון הסגר השני, נוכל למנוע סגר תמידי. אך יותר קל לייצר ספין מלנהל מערכה נגד המגיפה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נפתלי בנט מתרברב כמו ילד קטן, אין לו מושג בטיפול בקורונה וחושב שהכל אפשרי, שמעתי שהוא חיבר ספרון על טיפול בקורוניה, הוא יכול לנגב עם זה, מנצל את ישיבתו באופוזיציה, שם הוא יכול רק לדבר אבל לא צריך לעשות שום דבר.